Trots zijn op wat we doen
Tekst gaat verder onder de foto's.
Aftellen tot je eerste werkdag bij Kindergarden
Van facilitaire zaken tot HR, marketing en financiën; elk team staat klaar om te helpen en ondersteuning te bieden waar nodig. Hier is een overzicht van wie je waarvoor kunt benaderen en wat we allemaal doen, zodat je precies weet bij wie je terecht kunt voor wat!
De afdeling Facilitair beheert facilitaire zaken voor zowel het hoofdkantoor als de vestigingen, waaronder storingen, brandveiligheid, gebouwbeheer, schoonmaak en inkoop.
De afdeling HR bestaat uit drie teams. HR Support, zij zijn o.a. verantwoordelijk voor de contracten en salarisadministratie. Recruitment, zij werven en selecteren onze nieuwe collega's. En de HR Business Partners, zij zijn verantwoordelijk voor de (door-)ontwikkeling van HR-beleid en adviseren managers op allerlei HR-thema's.
Marketing verzorgt online campagnes, websites, communicatie, lokale marketing en branding om ons merkverhaal te delen en klanten te bereiken.
De afdeling klantrelatie bestaat uit twee teams, team klantadvies en team planning. Team klantadvies ondersteunt de vestigingen in al het contact met ouders. Team planning zorgt voor een optimale kind planning.
ICT biedt ondersteuning en advies over apparaten en applicaties zoals AFAS, Flexkids en Office 365, zowel op het hoofdkantoor als op de vestigingen.
De financiële afdeling beantwoordt vragen over maandcijfers, inkoopfacturen, budgetten en biedt algemene financiële ondersteuning.
Deze afdeling ontwikkelt en bewaakt de pedagogische visie, het beleid en de Kindergarden Academie, gericht op opleidingen en professionele ontwikkeling.
New Business richt zich op de groei van Kindergarden, door nieuwe locaties te openen en overnames te doen, en staat open voor suggesties van medewerkers over potentiële uitbreidingsmogelijkheden.
Office Management zorgt voor een goed functionerend hoofdkantoor en biedt ondersteuning aan medewerkers voor alle kantoor gerelateerde zaken.
De afdeling Inkoop waarborgt een verantwoord inkoopbeleid en ondersteunt met inkoopgidsen, leveranciersovereenkomsten en inkooptrajecten.
De Ondernemingsraad komt op voor de belangen van de medewerkers en het bedrijf.